fredag 5 december 2008

Fredagmorgon väldigt tidigt.

Sitter som sagt på jobbet. Magen kurrar. Vill hem och käka frukost, och sen lägga mej och kolla på en film. Idag ska det tydligen snöa. Undra om det kommer få ligga kvar. Hoppas det iaf. :)

Idag finns det inget planerat alls. Kommer va en seg, men skön dag. Måste nog städa lite från förfesten vi hade igår. Hugo ska väl få nytt vatten oxå.

Senare kväll ska jag hem till en kompis, Christina. Vi har inte setts på ett tag. Och vi bor ändå typ grannar! Ska bli kul att se vad som händer i hennes liv. Hon har tydligen träffat en kille.

Om det kommer snö idag, så betyder det att jag måste köpa vinterskor. Jag hatar att köpa vinterskor! Dyrt och tråkigt. Men om jag ska upp till åre måste jag ha det ändå. När jag pratade med R igår va det -16 grader där uppe.. :S Då värmer inte mina converse längre. Kanske skulle kika runt lite på nätet om jag hittar några. Har ju en och en halv timma att slå ihjäl.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer: