onsdag 24 december 2008

Då va det Julafton.

sitter på jobbet, trött som få! ögonen svider och jag vill bara åka hem. Hem och sova! Ska ju tillbax till jobbet sen vid 16 tiden. Men då ska jag bara jobba till 23, sen åker jag hem och sover. Fan vad man uppskattar sin säng när man jobbar natt. Gosa med alla min kuddar! Kommer slockna direkt jag lägger mej. Mysigt!

Om 2 helger ska jag äntligen få med mej Frankie ut. Vi ska ut och festa bara hon och jag. Vi har inte varit ute tillsammans sen vi va i bulgarien i september?! Vi som alltid gick ut innan. Det e för att hon har skaffat kille vettni, kär och galen. Men nu ska jag äntligen få umgås lite med henne. Va sägs om minttu black? och några sex on the beach för att återuppliva minnen. Haha! börja med lounge(s) och vidare till park lane? Vilken kväll vi kommer att få. Men för första gången när natten e över går vi hem till våra pojkar. :)

Nu ska jag packa i hop datorn, och dra mej hem. Min säng väntar! :D

God jävla jul va de ja!

<3

Inga kommentarer: