torsdag 18 december 2008

Hemma i Sunne.

Sitter nu i sängen med Icka. Har haft en rolig men intensiv tid här hemma. Kom i Tisdagskväll, Då pappa och Fia hämtade upp mej. Hem till Farmor och fika. Sen hem till mami. Kramade Icka godnatt, sen la vi oss. Jag och Fia. Kollade på film tills vi somnade.

Onsdag Drog vi till Karlstad jag och Fia. Shoppade massa julklappar, fick fort som fan. När vi kom hem tog vi de lugnt. Senare drog jag hem till Jonas. De skulle ha whiskyprovning, så jag hakade på. Dumt va? Jo.. för jag hatar whisky. Bläää! Men vi hällde i oss 2 flaskor och en flaska vin. Hade grymt trevligt. Man skrattar en massa när man hänger med dem. :) Behövde få skratta lite. Sov kvar där. Jonas körde hem mej vid 10 tiden. För mamma hade ju en överraskning till mej. Fyllde ju 25 år i augusti, och vi har inte haft tid att fira de. Så hon körde iväg mej på en helkroppsmassage med choklad! Hur skönt som hellst. Precis va jag behövde! Sen efter de drog vi till Mormor och morfar och fikade. Eller jag drack te. Hade inte hunnit käka nått, så jag tyckte inte massa kakor passade sej så bra för min mage. Som den har krånglat! Efter fikat åkte vi hem. Gjorde julmat och öppnade alla mina julklappar :)

Nu sitter jag här, längtar hem som fan. Uttråkad och trött. Men åker 08.04 till morgonen. Så jag ska bara sova och kliva upp, så e jag på tåget. Väntan i kil i 40 minuter. Men de brukar gå rätt fort. Sen e jag hemma 11.51! Wiii! Då ska jag träffa Joakim. Liseberg och sen vet jag inte va som händer. De va ju någon julfest på Lounge(S).. Men jag vet inte ja.. Som de känns nu så vill jag bara ligga hemma och kolla på film. E rätt trött nu. Säkert festsugen i möra.. :P

Nu ska jag umgås lite med minisyrran..

Hörs i morgon!


Jag och min lillasysters farliga hund. :S


Jag hemma hos Jonas.

Pussisar!

Inga kommentarer: