torsdag 4 december 2008

Vilken Onsdag!

Ja de kan man säga. Jag och Sofie hade pratat lite på att gå ut. Men inget bestämt. Och så blev det oxå. Vi kom på att vi skulle på på nivå, level. Så då va det bara att slänga på sej kläder och dra en sväng på stan för att hitta nått att ha på sej. Kom hem med 4 linnen och en tröja?! Varför? jag behöver köpa byxor lixom. Jeje. Sofie kom efter 18 tiden. Vi började dricka och fixa oss. Jag blev alldeles för full. Måste lära mej att inte shota såmycke. Vet inte hur mycke jag tål. Men vi drog in till stan tillslut. Jag hade satt upp oss på gästlistan, så de va ju bara att kliva förbi kön och gå in. Väl där inne va det inte mycke folk. Vi gick upp till terassen, men den öppnades inte förän om en timma. Vakten frågade ifall vi kände Tia? Nee sa vi. Nej då kan ni inte gå upp. När vakten hade gått smet vi upp ändå. Vi satte oss med några och pratade. Lika dött där. Dj och bartender förberede inför natten. Vid midnatt drog de i gång allt. Vi drack tydligen mycke mer för både jag och Sofie va lite för runda under fötterna. Jag tappade bort Sofie och när jag ringde henne stod hon utanför burger king?? Va gör du där? Har du gått ut? Hon svarade: Jag tror de. Haha.. Jag hämtade min jacka och gick ut. Sofie vill kräkas, och jag vill käka mat. Joakim E va söt och hämtade oss och körde hem oss. Men jag va ju tvungen att beställa hela burger kings sortiment innan jag skulle hem. Hamburgare, en baguettburgare, strips, fanta, apelsinjuice och king vings. Hade en hel korg med mat när jag gick ut. Bjöd såklart jocke på en hamburgare. Men resten drog jag i mej själv. Jag som aldrig fylleäter annars. Vi va hemma vid 3 tiden. Sofie kräktes och jag låg och smsa med R. Somnade med en blöt kudde. Just i den stunden hade hela min värld gått under. Blir ju så känslig när jag e full oxå. Han satt ju på tåget upp till åre då. Natt tåget. Så nu e han i åre. Sofie och jag vaknade vid 9 redan. Bakfull så jag knappt vågade känna efter. Mina ögon såg ut som jag vet inte vad. Kunde knappt öppna dem. Hade väl gråtit så mycke så de hade svullnat igen. Haha.. såg fördjälig ut iaf, och smink i hela ansiktet. Tvättade av mej och hinkade i mej vatten. Vi somnade om igen, vaknade 12.30. Mycke bättre, med tanke på att jag skulle dra till jobbet 15.00. Så nu sitter jag här, på jobbet. Skönt att komma igång igen. Varit borta ifrån jobbet i 2 veckor nu.


Tack för en kul kväll iaf Sofie :)

Inga kommentarer: