måndag 1 december 2008

God morgon!

Snoozade 5 gånger innan jag kom upp idag. Hade ju bokat tvätt tid, 8-12. Men nu e jag uppe och tvätten e i maskinen. Somnade rätt fort i går. La mej i sängen och satte på heroes, Somnade efter ett halvt avsnitt. Vid midnatt. Sen ringde mobilen en timme senare. Jag tittade på mobilen, fattade ingenting. Såg att R:s namn stod på den, men jag va så snurrig så jag svarade inte. Men till slut fattade jag att jag skulle ringa upp. Skönt att höra hans röst. :)


Idag känns allt mycke bättre. Ska ta tag i saker i dag. Gymmet till att börja med. Ska åka och byta gym, inom samma kedja. Men till ett som ligger närmare mitt hem.

Sökte massa lägenheter igår oxå. Måste få en egen lägenhet nu. Så jag kan göra vad jag vill. Men det e ju inte de enklaste här i göteborg.


Nu ska jag bädda min säng, och sen får jag nog kolla om de finns något som lockar i kylskåpet.







Frankie fyllde 26 år förra veckan, här e hennes KUK tårta som R gjorde till henne. hehe

Inga kommentarer: