lördag 6 december 2008

Wihooo!

Dashne kommer hem på Torsdag!! Nice nice nice!! Saknar henne, det händer alltid så roliga saker med henne. Hon e i Califonien och pluggar. Men kommer ju som sagt hem till veckan. Äntligen har jag nått att se fram emot.

Okej, jag ser fram emot den 16/12 oxå. Då ska jag åka hem till Sunne. Ledig tisdag-Fredag. Så jag tar tåget upp tisdagen. Min älsta lillayster kommer oxå till sunne då. Hon bor ju utanför karlstad annars. Men vi ska åka hem tillsammans. Ska bli så mysigt att komma hem! Massa snö e det i sunne oxå. Måste ge mej ut och köpa julklappar till Mamma, Styvfar, Sofia, Angelica och min Pappa. Inte alls så många att köpa till i år. R fick en julklapp innan han drog till Åre. Måste köpa snowboardjacka och byxor. Innan jag åker till sunne. För jag lär ligga i snön rätt mycke. Mysigt! Bygga snögubbar och göra snöänglar. Hade velat dra redan idag. Men de går ju inte. Har ju mitt jobb att sköta. Till veckan jobbar jag endast en dag och en natt. Skitsegt. Önskar jag kunde lägga ihop alla pass och sen va långledig, göra en rolig resa. Till värmen. Men de går inte. Sluta dröm nu Jenny.

Tebax till verkligheten. Jag sitter på jobbet. I morgon ska jag bara hem och vända. Sen tebax till jobbet igen. - Suck.

Inga kommentarer: