fredag 26 december 2008

Vimmelminnen.

Nu när jag ändå jobbar natt och har tid så samlade jag ihop några av vimmelbilderna jag hamnat på, och jag vet. Alla e inte såå snygga.. Haha! det e ju de som e grejen lixom. :P Har ett gäng till hemma på en hårddisk, så jag får fylla på när jag får tid. Here we go!

Jag och Frankie på trädgårn i somras, tisdagsklubben.

Rätt ny bild. En onsdag på Nivå/Level med någon jag inte känner.

Nykter kväll på berså i höstas med Jocce, Sofie, Johannes och Adde.



Yttligare en bild ifrån onsdagen på nivå/level bilden e ifrån stureplan.se btw.



Och här med.. Undra varför jag ser så glá ut? Fått pussas lite med Prinsen kanske :P



Jag och Jocce i påskas, här inne på Park Lane och röjer!
Det va de bilderna jag hittade. Återkommer med fler. För jag lovar, finns en hel hög till med bilder..

Inga kommentarer: