tisdag 30 december 2008

En kort helg i Sunne.


Drog ju till sunne i fredags. För att möta upp min Joakim. Sov hela tågresan dit.. :) Mamma och Icka hämtade upp mej på Centralen i Sunne. Sen hem och spela wii.. :P Kul som fan! Och jag vann bowlingen :D Vid 23 tiden kom Min älskling och hämtade upp mej. Gissa om jag va pirrig i hela kroppen! :S Jag ville bara lägga mej i sängen med honom och gosa! Vi åkte hem till hans Pappa och gosade någon timme. Sen kom vi på att vi skulle åka till köpis (en krog i sunne) för att kolla läget. Drog dit, och där va det massa man kände. Hälsade på alla, men sen åkte vi hem och gosade ännu mer. Myysigt!


Wii spelande.

Lördag åkte vi till min Mamma. Joakim spelade Wii med Icka. Sen efter någon timme drog vi till finnfallet. Skidbackarna i sunne (ski Sunne). Åkte lite pulka, Joakim åkte skidor. Kallt! Mycke kallare uppe i sunne än här nere i götet. På kvällen åkte vi till karlstad och käkade på restaurang med Min andra syster Sofia och hennes kille. När vi va klara drog vi hem till dem. Satt och pratade lite. Efter någon timme åkte Jag och Joakim hem. Hamnade på en fest hemma hos Jonas.. Ja, och där fick vi i oss en del.. eller iaf Joakim.. :S Natten slutade i sängen med Joakim hemma hos hans pappa.


Busa e kul!

Me Me Me..



Min Älsking och Icka-Picka :)


Söndag åkte vi hem. Va med till Joakims mammas stuga. Busade med alla hundar. Sen hemåt. ÄNTLIGEN fick jag med mej babe hem . <3

En av de 6 hundarna Joakims familj har. :)

TJOOO..

<3

Inga kommentarer: