torsdag 25 december 2008

Då va julafton över..

Nu sitter jag här nybadad och varm. Lite tråkigt att komma hem på julafton och hela lägenheten ekar av tomhet! Inge kul alls att vara själv nu. Tänk va mysigt de hade varit att haft honom här nu. Gosat massor! Saknat honom jätte mycke idag. Känns konstigt att jag redan vant mej vid att ha någon hos mej så att de känns tomt utan. Men som han sa förut, i morgon ses vi! (för att klockan har slagit över midnatt). Vi ses på fredagkväll. Jag ska ta tåget upp till sunne när jag slutat och spela wii med Angelica hela eftermiddagen/kvällen. Tills han kommer till sunne. Sen e det han som gäller, va så säker! På lördag ska vi till min syster Fia och hennes kille. Prat på de iaf. Ut i karlstad och festa. Sen hem på söndag. HEM! tillsammans med honom! En vecka tillsammans ledigt! Han kommer såå tröttna på att va med mej så länge! Nästa så inte jag ens klarar av mej själv ibland ;) hehe.. Han kommer va överlycklig när han ska tebax till jobbet veckan efter!




Nee nu ska jag krama mina kuddar och hoppas på att jag somnar. En dag i morgon oxå, och en natt på mitt älskade jobb! suck..






Jag i de fina pjamasbyxorna jag fick av Fia i julklapp :)


Sov sött!


<3


Inga kommentarer: