lördag 20 december 2008

Va fan e det som händer?

Nu börjar de hända saker i Jenny liv. Ovanligt? nja.. men jag mår så jävla bra. Träffat någon typ. Jag har inte tänkt dra upp vem, när, var, hur typ, än. För de e för riskabelt. Orkar inte ha folk som pratar om de innan jag vet va som händer med det. Men han får mej att le hela tiden iaf. Kittlar i magen när vi tittar på varandra. Sjukt va? Att de ska hända just nu? Jag som va så förstörd nyss över en annan. Men det här känns på riktigt. Känns som när jag va fjorton och träffade en kille. Så har jag nog inte känt alls sen jag va fjorton. Helt sjukt e de! Och det tog ett tag för mej att våga erkänna de för mej själv. Han e så grymt söt! Längtar efter honom när han inte e i närheten. Just nu e han inte i närheten. Jag sitter på jobbet. Min helg att jobba. Men det är ändå jul och han e hos sin släkt och firar jul. Jag som ska jobba hela julen kommer va ensam i göteborg. Alla mina vänner drar härifrån. Men jag ska ju som sagt va på jobbet rätt mycke under jul. Så jag klarar mej.

Nu ska jag dra vidare. Ville bara skriva av mej lite.. :)

Pussisar!

Inga kommentarer: