lördag 6 december 2008

Min magen :(

Idag mår min magen inte bra alls. Magkatarren e tillbax. Sov skit dåligt i natt. Vaknade typ 100 gånger. Vaknade innan jag ställt klockan. Får sån panik när jag inte kan sova, eftersom jag ska jobba 2 nätter i rad nu. Svårt att hålla sej vaken i 2 dygn om man inte sovit bra nätterna innan. Men jag ska nog fixa det här. Har ju varit med om värre.

Finns så mycke tankar i mitt huvud som jag inte vill blogga om. Förvirrad och mår inge vidare. Det är väl därför min magen har börjat göra ont igen. Nu kommer jag börja gå ner i vikt igen, och bli sådär svag. Ursch! När jag tänker på mat mår jag illa. Klockan e snart 13, och jag har inte käkat nått än. Inge sugen heller. Vill sova, inte jobba. Men jag klarar ju som sagt inte av att somna. Jag måste ändra på mitt liv nu. Vintern e en vidrig årstid. Jag gillar snön, men när man bor i en stad som enbart bjuder på en mulen himmel och att de blir mörkt halv 4. Då e det inte kul. Vill bara att jul och nyår ska vara över, så kommer de bli ljusare sen. Min framtid e så oklar nu. Har ingen aning om va jag göra om en månad. Jag vill inte ha det som jag har det nu. Nej, det är dax för mej att glömma, gå vidare och va glad. :) Det e det enda som hjälper.

Inga kommentarer: