måndag 8 december 2008

Time goes by so slowly for those who wait

Dagen har gått rätt bra faktiskt, fast på matfronten har jag misslyckats. Orkar inte käka nu. För direkt jag stoppar i mej något får jag så ont i min mage. Har gått ner 1 ½ kg på en vecka nu. Och nej, jag vill verkligen inte gå ner i vikt! Ligger snart under 50 kgs gränsen. Det är inte sunt. Man ser ju sjuk ut då. Jag får försöka käka ändå. Så mycke de går. Lite ofta så går det nog bättre. Men som det är nu så när jag tänker på mat så känns det som om jag ska kräkas. Magen vänder sej ut och in. Mina favvojeans har blivit förstora. Man mår verkligen inge bra utan mat. Tänk om jag varit en sån som tröstäter när jag mår dåligt. Då hade man iaf mått lite bättre. Men då hade man mått dåligt av att att man blivit tjock oxå :P haha.. inge bra. Nu vet jag inte va jag ska göra. Lät lite tårar komma förut, så nu mår jag mycke bättre. Så länge jag inte känner någon panik. För de är det värsta. När paniken kommer över en. Man vet varken ut eller in. Va ska man göra lixom? Då vill jag bara slita sönder mej själv så paniken kommer ut. Eller ångest kanske de heter. Jävla åre! Jävla vinter! Jävla JENNY! dum dum dum!! Hur länge ska jag ångra mej? När ska allt släppa? Det gick ju så bra förut. Så sitter man och lyssnar på världens sämsta låt för tillfället. Det mår man inte bättre av. Haha.. Ja skratta åt mej själv kan jag. Va ska jag annars göra? Tårarna rinner u typ hela tiden. Till och med på stan. Men hade jag varit duktig och käkat mat hade jag inte alls mått lika dåligt. Då hade jag inte varit så svag.




Du får mina tårar att rinna, ditt svin.

Inga kommentarer: