tisdag 2 december 2008

Fan för dessa mörka dagar!

Gårdagens kväll blev inte som tänkt. Den började som med en film, som planerat. Men så ringde en kompis och frågade om jag vill komma in till stan. De satt på berså och drack. Jag hade ju inget för mej så varför inte. Kollade klart på den läskiga filmen. Sen lockade jag håret, drog på mej en mössa. Och åkte in. Mötte dem därinne. Och fick börja dricka för att hinna ikapp dem. Cider och minttublack. Tror jag aldrig gjort av med så mycke pengar en festkväll. Vi drack, dansade och pratade med folk. Jag hade med mej min systemkamera ut. Och den tog Joakim och sprang runt och fotade folk. Alla trodde ju såklart att de va en vimmelfotograf, så de posade mer än gärna. Hehe.. Fick några roliga bilder med mej hem. Vid 3 tiden stängde de. Jag va hungrig, men donken va stängd. Typiskt. Tillslut hoppas jag in i en taxi och tåg mej hem. En trevlig kväll. Spontana kvällar blir alltid bäst.


Idag vaknade jag vid halv 2. Sen har jag inte gjort mycke. Röjde upp här hemma lite nyss. Nu tänkte jag ta mej en dusch, och sen tänkte jag gosa in mej i soffan och kolla på någon otäck film :S Borde tänka på mat oxå. Käkat endast pepparkakor idag.


Nu ropar duschen iaf. Och magen skriker. Så jag får väl ta tag i de.




me me me me!!

TJOO!!

Inga kommentarer: