lördag 20 juni 2009

Ändrade Planer.

Kvällen blev inte alls som tänkt, fast den blev som jag ville. :) Sitter hemma hos mamma än. Vi skulle ha varit ute och festat i dag oxå. Men jag e svintrött och de e skit väder ute. Inget sug på att gå på kolsnäs. Men fortfarande kan kvällen ändras. Hoppas inte. För jag tycker de e mysigt att va hemma och ta de lugnt hos min lilla mami. Mamma, Roger, Icka och Joakim sitter i soffan och kollar på film. Fia och Kidde har redan lagt sej. De ligger väl och gosar antar jag. Kidde har varit i norge och jobbat i 3 veckor så han e väl lite fia-sjuk nu. hehe. Mysigt de! Idag har vi käkat pizza och bara degat. Jag fick i uppdrag av Clas att tvätta hans duntäcke här hos mamma, så jag har sprungit ner och upp ifrån källaren. Jag och Joakim hoppade i bubbelbadet och bubblade lite. Tar som sagt resten av helgen när jag kommer hem och bilderna e i datorn. Ha det som sagt hur skönt som hellst!

I morgon bär det av hemåt. Hem till Göteborg igen. Vet inte när eller hur vi drar. Antingen så åker vi med Joakims mamma, eller så tar vi tåget. Men de lutar väl att åka med Lena och Anders hem. Skönare, och framförallt billigare. :P

Nu ska jag sätta mej i soffan och pussa på min babe. Tjoo!

Inga kommentarer: