söndag 14 juni 2009

Nu va söndagen över.

Ska snart hoppa i sängen. Va nyss ute och kissade Hunden för sista gången idag. Idag har jag varit extremt effektiv! Har rensat och fixat i skåpen, Damsugit, solat, varit på promenad med Texas och rensat och städat klädkammaren. Fick en hel ikeapåse med kläder att skänka till min syster. Kommer hon bli glad. :) Hann att laga middag till mej och Joakim oxå. Joakim kom hem vid 17 tiden. Trött och kissnödig. hehe. Så han har legat i soffan hela kvällen. Slängt saker till honom och sagt "sortera vad du ska ha kvar och inte". Han har snällt gjort det. :) Så nu är klädkammaren något finare. Finns lite mer att fixa. Står så mycke på golvet som jag vill ha upp på hyllan, sen är det massa som inte ens behöver vara i klädkammaren, som ska ner i förådet, som för tillfället är fullt av skit! Behöver åka till soptippen igen. Slänga massa. Känns iaf bra att fått nått gjort i dag.

I morgon ska jag träna med Johanna. 11.30 ska vi köra ett pass med body pump. Sen tänkte jag dra förbi Frankie med kläder som jag lånade när vi va ute sist tillsammans. Sen hem och käka. Vid 15.00 är det dax för jobb igen.

Nu blir det nog att borsta tänderna och sen ska jag krypa ner brevid Joakim, som redan ligger i sängen och sussar sött.

GÓ natt.

Inga kommentarer: