måndag 1 juni 2009

Nu så..

Nu är jag här igen. Inte haft tid, eller lust att blogga. Fint väder, jobb och mys med babe.

Fredag: Ledig, så jag tog en shoppingrunda på stan. Hjälpte en kompis att flytta ut. Och sen hem och städade. När Joakim kom hem så somnade både han och jag i sängen. Trött när man gått upp så tidigt. Men vi skulle ju till Liseberg, så någon gång måste man ju vakna. Jag hoppade in i duschen, och Joakim gick ut och mötte upp Niklas. Vi gjorde oss klara och drog in mot stan. Mötte upp Silla och Pontus. Och hamnade till sist i kön på liseberg. In kom vi efter en halvtimma. De åkte karusell och jag stod och kollade på. Jag är en fegis. ;) Jag åker oxå, men inte allt. Efter de satte vi oss på en av restaurangerna och drack. Mötte upp lite mer folk. Liseberg stängde 22.00. Så vi tog vagnen till vasastan och in på viktoria. Drack lite mer och fick i oss godaste maten ever! Joakim skulle med Silla och Pontus hem, för det va någon fest där. Men jag skulle dra hem. Dels för att jag skulle jobba på lördag och dels för att Texas va hemma själv. Men efter en stund så ville Joakim oxå med hem. Jag va gladast av alla. Inge mysigt att sova utan honom ju. Väl hemma så.. Hihi. Sen somnade vi. :)









Lördag: Upp vid 8.30, började jobbet 10.00. Sen jobbade jag till 19.00. Hem, sov en halvtimma, Bytte om, fixade mackor och drog på nästa jobb som varade mellan 21.30-08. En hel natt på salgrenska.

Söndag: 8.00 drog jag hem. Somnade brevid babe. Upp, dega, fixa sej, in till stan med Babe och Texas. Köpte sushi, satte oss vid fontänen på avenyn och käkade maten på en filt. Sen gick vi på stan i någon timme. Köpte tennisrack och boll. Sen hem och bytte om. Sen va det tennisplanen som gällde. Vi spelade en timma. Svettiga drog vi mot hemköp och köpte med mat hem. Tacos framför tvn. Babe har fått en bil som han va tvungen att flytta på. Så han drog med en kompis och flyttade på den. Jag va kvar hemma och fixade lite. Han kom hem rätt snabbt. Vi la oss, och jag somnade med en gång! Skit trött! Säkert värmen som gjorde det.





Det va min helg det!
Tjoo!

Inga kommentarer: