torsdag 11 juni 2009

Ja då va man uppe och igång. Vaknade 06.14 av att Joakim gick upp. NEJ! tänkte jag. Ville inget annat än att han skulle ligga kvar i sängen hela morgonen med mej. Men jag somnade snabbt om. Sen kom hejdå-pussen och ett "älskar dej". Sen hade jag en hemsk dröm. Ursch! Som tur va det bara en dröm, och inget som påverkade mej i mitt vakna tillstånd. Som vissa drömmar gör. Jag skakade av mej drömmen och smsade god morgon till babe. Sen hamnade jag här. Varit vaken en timma, har hunnit fått i mej och Texas frulle, varit ute med Texas, bokat tvätt tid. Och sorterat tvätten. Kör igång om en timma. Så nu passar jag på att blogga lite.

Nu när jag börjat jobba när alla andra jobbar så är jag så förbannat trött när jag kommer hem! Både jag och Joakim somnar i soffa, och förstör hela våran tid tillsammans. Men det är mysigt när man ligger i hans armar och han drar en till sej och gosar i min nacke, i sömnen. :) Då tänker man, okej en kvart till då. :) Hehe. De hände igår. Men jag kom ur soffan vid 19 tiden. Joakim kom ur sömnen vid 20.30!? Men SEN va det Joakim och Jenny tid. MYYS!

Idag ska jag jobba. 15-22. Denna vecka göra jag 10,5 timmars övertid. Bara bra. Men segt att behöva jobba så jävla mycke för att få ihop mer pengar. På mitt förra jobb så jobbade jag 170 timmar i månaden och fick ut runt 20 tusen. Nu får jag slita häcken av mej för att få ihop 15 tusen! Att det ska va sån jävla skillnad på att jobba natt och dag. Jag skulle göra vad som hellst för att få nattjobb igen. Önskar att det kommer bli nattjobb på mitt jobb längre fram. Så kan man leva fint igen sen. Nu tycker jag att jag måste tänka på allt jag gör för att mina pengar inte ska ta slut. SUCK. Så denna resan oxå. Denna sommaren kommer innehålla massa gratis påhitt. För dyra saker går inte ihop med resan.

Jaja, nu ska jag byta sängkläder och sånt tråk. Pussisar! <3

Inga kommentarer: