torsdag 25 juni 2009

Torsdagkväll.

Nu är dagen snart över. Jag har knappt hunnit tänka idag. Upp jobb hem jobb och nu hem. Hann hem en halvtimma och käka mellan jobbet. Sen va det dax att gå till mitt andra jobb. Texas va med idag. Mysigt, så slipper jag må dåligt över att han sitter hemma ensam. Pratat några gånger med Babe, men nu när jag ringde fick jag inget svar. Skulle jag gissa så e han antingen på en spelning, eller så har han deckat. Han va måttligt full när jag pratade med honom förut. Saknar honom, massor faktiskt. Inte så jätte mycke när jag är igång. Men när jag sitter här ensam så är det inte kul alltså. Vänder sej i magen. Men det är väl lika bra att vänja sej. I morgon ska jag förmodligen ut till havet. Då får man massor att göra. Steka, steka och steka. :) Jag är redan rätt brun, så nu är det bara på förbättring. På kvällen blev jag tillfrågad om jag ville hänga med mina kollegor ut. Vet inte hur de blir. Om jag hänger på. De beror på.

Önskar man kunde telepatera sej en sväng. Enbart för att ge honom lite kärlek. Få lite kärlek. På söndag kommer de pirra rejält i Jennys lilla mage. <3

Inga kommentarer: