torsdag 4 juni 2009

Badat ju..

I tisdags va vi ju och badade. Joakim ringde mej när jag satt hemma och sorterade papper. Han frågade om jag tänkt göra nått efter han slutat jobbet. Men jag hade inga planer. Så när han kom hem somnade vi en halvtimma på soffan. Packade väskan. Sen kom Markus hit, vi drog och hämtade Niklas och Saga och köpte massa godis och drog till borås. Där mötte vi upp Pontus. Bada i badhus när det är fint väder? Nja.. men de ville hoppa och leka som bara killar kan. ;) Saga och jag låg i bubbelpoolen. Vi fick väl impa lite på killarna och hoppa i från 3:an. Kittlade skönt i magen! Fan va mycke länge 3 meter blir på höjden än på längden! Sen åkte vi lite kana. Vi knödde även in oss i ångbastun med pojkarna. Efter en stund så blev alla trötta och hungriga. Så vi drog och käkade pizza. Då va vädret skit. Sen åkte vi hemåt. Kul dag! Jag som älskar spontana saker. :) Glömde dock kameran hemma. Så inga bilder ifrån badet.

Snart hoppas jag på bad i havet, massa sol och bad. På tal om de så är det snart bokat en resa framöver. Tänker inte säga mer om de. Det kommer. Jag kan inte va gladare! :D

Inga kommentarer: