fredag 5 juni 2009

Varm

Min telefon gick varm i går, alla ville ha mej till höger och vänster. Massa jobb rullade in. Så idag skulle jag ha jobbat 8.30-13.30, men nått hände så jag fick va hemma. Med betalt. :D Hon skulle ringa om det kom in nått mer. Men nu har jag ingen mottagning på min telefon ?! Ahhh!! Vet inte vad som e fel på den. :( Ska jobba i natt oxå. 21.30-08.00. Nätterna är bäst. Jag älskar att jobba natt. Komma hem på morgonen och babe ligger i sängen och sussar så sött. Min älskling. :) Krypa ner och lägga sej tätt intill hans varma kropp. Jammi!

Så va ska jag göra i dag då? En riktig slappdag blir de. Mys! Kallt ute, men jag måste iaf ut på en promenad med lille Texas. Som idag har käkat! Yes! Han va nog bara fjantig i går.

Så nu kanske jag kan ringa svärmor och få mina naglar fixade ändå. Hade en tid vid 13.00, som jag fick avboka. Får skicka ett sms till henne. När min telefon vill funka. Nu får det bli lite föda till min lilla mage. :D

:)

Inga kommentarer: