söndag 7 juni 2009

Hela söndagen i sängen.

Gårdagen började med att jag blev upp plockad utanför ica focus. Sen bar det av till Varberg, och paintball. Joakim hade packat ner en kudde och filt till mej. Så jag kunde sova i bilen. :) Jag somnade efter att jag proppat i mej en glass. Väl framme fixade de allt och gav sej ut på planen. Jag fick agera "match-startare" - "10 sekunder".. 10 sekunder går.. "Game on!" så kör de igång. Vi käkade mat där ute, och runt 15.30 va det tid för att lämna stället. Hem, duscha, vila och sen göra sej i ordning. Jag skulle ut med Johanna och Madde. Joakim skulle på någon fest med sina vänner i mölndal. Svärmor kom och hämtade lilla Texas, han fick sova hos henne. Jag, Johanna och Madde började kvällen på dd. Kollade matchen och drack cider. Vi mötte även upp en tjej till. När vi tyckte tiden va lite mycke drog vi vidare, till bryggeriet. Där jag inte varit på jätte länge. Men det va trevligt. Vi fick igång folket att dansa. Sen va det dax för att kolla in den nya nattklubben, "Parken". Där va vi inte länge. Vi ville dra vidare. Men hittade inget "gratis" ställe. Madde hade vänner med som va studenter och ville väl inte betala en förmögenhet i inträde. Samtidigt så kan man ju inte yra runt i hela göteborg och leta upp ett gratis ställe heller. Man tappar ju suget på att gå ut. Och de ville dra till linné och sitta och prata? Prata? det kan man ju göra dygnets alla andra timmar. Jag ville dansa! Så vi splittrades och Johanna och jag gick vidare, mot nivå. Där vi träffade på hennes ex. De drog hem, och jag mötte upp andra vänner. Vi drog tillbax till dd, och sen en timma på Park Lane. Jag av inte alls i närheten av att va nykter, så jag började må dåligt runt 4 tiden. Försökte dessutom få Joakim att komma in och möta mej så vi kunde åka hem tillsammans. Men han va ute i "skogen" någonstans så han tog sej inte in. Så jag hoppade in i en taxi och drog hem. Fyllekäk, rostat bröd och saft. Jag somnade runt 6 tiden. Joakim kom hem med tidigaste bussen 07.30. Vi har sovit, käkat mat, sovit, käkat mat idag. :) Nu sover Joakim igen. Jag funderar på om jag skulle fixa mat? Middag? Inge hungrig än, men jag tänkte göra kyckling i ugn och de kan ta lite tid. Så bäst jag börjar.



Jag och Johanna.


Johanna, Mariell och Madde.



Jag och Anna inne på dd.

tjoo!

Inga kommentarer: