tisdag 9 juni 2009

Puuh!

Idag har jag varit en duktig tjej. :) Jag har fått upp de sista tapeterna, städat hela lägenheten och tvättat all tvätt. Nu är det bara en promenad med Texas som fattas. Ska snart ta mej ut. Just gjort klart mej själv. Ska iväg och jobba vid 15.

Det är så skönt att få sånt här gjort. Nu ska man bara fortsätta i samma tackt. Fixa de andra väggarna. Sen är det bara småpill kvar.

Igår jobbade jag ju dagen. Joakim ringde mej vid 16 tiden.

- När slutar du?
- 17.
- Åhh nej, jag som glömt nycklarna hemma.

Han stod utanför lägenheten och kom inte in. Så han fick snällt sitta och vänta utanför tills jag va hemma 17.35. ;) Tråkigt för honom. Men sen blev det roligare. Busade hela kvällen sen. Mysigt att busa. Sen började en film på 9:an som vi kollade på. Men fucking jävla comhem krånglar ju.. Bilden hackar som fan! Somnade iaf nöjd med tillvaron.

Jobbar som sagt 15-22 i dag. Joakim ska på studentfest. Texas ska antingen med Joakim eller så får han va hemma själv. Han klarar de. Han sover bara ändå. Min lilla tröttis. Nej nu får jag nog fixa på mej lite kläder och ta med Texas ut en sväng.

Tjoo!

Inga kommentarer: