fredag 5 juni 2009

At work.

Nu är jag på plats. Började 21.30. Ska ju jobba hela natten. Skööönt! När jag slutar till morgonen så blir jag upphämtad efter vägen av Joakim och Urban. Jag e fan lite pirrig i magen redan. Jag ska lixom spela med de "Stora grabbarna" som tävlar i de. Och jag som aldrig spelat paintball i hela mitt liv. :s Jag vill väl, men e kanske lite feg, Och Joakim hat tjatat att jag ska va med. Han vill ju att jag oxå ska börja tävla. Skulle va skit kul. Men man ska ta sej dit oxå. Just nu kanske jag inte prioriterar en picka för 5000 kr. Finns lite annat att lägga pengarna på. En resa kanske? :D hihi.. Kommer bli sååå mysigt!

Jo som sagt, hela dagen i varberg i morgon. Sen vet jag inte vad som händer på kvällen. Jag och Johanna har väl pratat om att gå ut. Men vi får se hur kvällsformen är på mej när jag kommer hem ifrån paintballen. Känner jag mej rätt så vill jag nog bara ta en dusch och krypa ner under täcket men Joakim och mysa hela kvällen. Saknar honom när det bli så mycke jobb här och där. När vi väl ses så är vi så trötta att vi somnar. Som förut. När jag va hos Lena så ringde han och frågade när jag kommer hem. Då va han redan hemma. Jag kom hem en timma senare än honom. Han hade fixat mat så vi käkade. Sen la vi oss och slappade framför tvn. Klart båda somnade?! sov mellan 17-19. Så mycke mys blev det inte. Eller vi låg i samma säng iaf. ;) hehe..

Joakims storebror och brorson är här i helgen. Så det va väl prat på liseberg med dem på söndag. Hoppas de inte regnar. Men de vet man aldrig.

Nee nu får jag va klar. Värker lite i mina fingrar efter att jag fick dem fixade idag.

Tjoo och puss på babe! <3

Inga kommentarer: