torsdag 4 juni 2009

Jaha..

Nu har jag fixat de mesta som skulle fixas denna veckan. Fixa in babe i hemförsäkringen och varit på apoteket. Bokat bioplats som jag måste tyvärr boka om pga extra jobb. Men det är aldrig fel. Jobba bör man. :) Har även skickat mail om hur jag kan jobba i 3 veckor framöver. Hoppas de ringer. För nu måste jag spara ihop massa pengar. Hihi. :)

Min Texas vill inte käka alls. Han tittar bara på maten. :( Vet inte vad som e fel, men hans mage kurrar för fullt. Han bara sover. Jag hittade mat på burk till honom. Och de åt han. Men sen va han alldeles lös i magen. Kanske har ont i magen? Och jag som måste lämna honom själv snart. :( Ska dra till jobbet, och Joakim kommer ju inte hem på ett tag. Hoppas han ligger kvar och sover. Och börjar käka snart. Inge kul när man inte kan göra något åt de. Stackars lilla bebisen. Måste mysa lite med honom nu innan jag drar. <3

Inga kommentarer: