onsdag 24 juni 2009

Då har han åkt.

Nu är jag och Texas själva ända tills på Söndag. Jag har redan planerat in saker för oss. Ikväll ska vi ha movietime, texas och jag. Käka räkor, ost och kex. Glass och jordgubbar till efterrätt. I morgon ska jag jobba både dag och kvällspass. Hoppas på att Texas får följa med på kvällspasset. Dagpasset e bara några timmar. Slutar sent så en promenad hem och sen sängen och tv passar väl. Fredag ska jag, Johanna, Frankie och Texas ut till stranden. Vi ska låna Joakims bil och dra till nått härligt ställe. Fredagkvällen har inga planer än, men kanske en uteservering eller en cider på balkongen? Jag får kolla med Johanna. Hon e på det mesta. :) hehe. Hon är utan sin dotter denna helgen så. Lördag då jobbar jag 10-19. Sen på kvällen har jag heller inte planerat in nått. Men det ska väl inte va så svårt. Kanske ut och festa? Eller ännu bättre jobba? Det märks. Söndag, den dagen ska säkert bli kanonfin så stranden skulle ju inte sitta helt fel. Bättra på färgen något innan babe dyker upp här hemma. Om han nu kommer på söndag. Men de hoppas jag. Annars e han hemma på måndag igen. Så det va väl inte så svårt att få en helg att gå ihop. Hoppas faktiskt de ringer och vill ha in mej på ett jobb. För det är sista helgen innan månadskift, och jag måste få ihop någon timme till. Har inte riktigt fått ihop en heltid än.

Just de, Joakim gjorde ju teoriprovet idag, och uppkörning. Han missade ett poäng på teoriprovet så han får göra om de, men han klarade uppkörningen. Så nu behöver han bara fixa teorin så e körkortet åter hans. Skönt! Joakim köpte ett program till mej för att öva på körkortsfrågorna. Så då har jag något att göra när han e borta. ;) Så tänkte väl han. hihi.

Nej nu ska jag nog fixa någon mat. Magen kurrar lite nu.

ps. Kanske ska tillägga att vi är utan babe pga att han ska på festivalen Peace and Love.

Pussisar ifrån mej och mr. Tex.

Inga kommentarer: