tisdag 23 juni 2009

Nu va lediga tiden över.

Dax att börja jobba idag. Idag är passet 15-22. Ska hinna ringa några telefonsamtal och tvätta. Så det är lugnt. Men tvätt tiden har inte börjat än, så jag degar i soffan med en busig Texas som envisas med att gå på min dator.

Igår va jag och Joakim på riskutbildningskurs. Den va i 3,5 timme. Jobbigt tänkte man när man kom dit, men tiden gick undan och de va faktiskt intressant. Det va typ bara jag och Joakim som svarade på frågorna. Och ställde frågor. Vi pratade på. :) Efter kursen va slut så drog vi in till stan. Köpte med sushi och åkte hem och käkade den. Jammi! Båda somnade på soffan tätt ihop. Vi vaknade en stund senare och tog en promenad tillsammans med Texas. Mysig kväll. :)

Nu ska jag dricka te och få bort de onda i halsen, sen ska jag ringa och boka tid för vaxning. DAX FÖR DE! aj aj..

Inga kommentarer: