torsdag 18 juni 2009

snabba ryck.

Sitter och slänger i mej lunchen nu. Texas har krafsat på mina ben i 5 minuter nu, så jag tröttnade och plockade upp honom. Då la han sej och somnade direkt. Liten och trött. Han vet inte va han har framför sej i dag. Men det vet jag. Vi ska åka 5 vuxna personer och 7 hundar i samma bil upp till Värmland. Kommer bli spännande. Idag har jag hunnit varit till systemet, solat, tvättat, gjort lunch, packat och nu käkar jag. Ska hinna med en anställningsintervju oxå. Ska va där om en timma. Så jag måste dra om 20 minuter. Sen efter de ska jag in till stan och köpa present till min minsta lillasyster som fyller 8 år till veckan. PLUS strumpbyxor och nagelack till mej själv. Hoppas vi inte åker allt för tidigt. Jag lär sova i bilen efter denna dagen!

Nu får jag palla mej iväg.


Tjoo!

Inga kommentarer: