söndag 28 juni 2009

Solbränd och pirrig i magen.

Lördagkväll.. Och jag sitter hemma ensam med lille Texas. Idag har jag varit och solat och badat i havet för första gången i år. 17 grader e inte varmt kan jag lova. Jag va snabbt uppe ur vattnet. Va hemma en sväng och somnade på soffan. Sen tog jag mej en dusch, packade väskan och drog iväg till slottskogen. Självklart va Texas med. Mötte upp Emil och en tjejkompis till honom. De satt och drack där. Jag håller mej nykter nu ett tag framöver. Min magkatarr va tillbax i morse. Jag kräktes innan jag gick till jobbet. Pirrig i magen, och det är fan inge gott tecken. Nu kommer jag få ännu ondare. Måste lugna ner mej lite. Därför åkte jag hem rätt tidigt. Så nu sitter jag och pratar med babe, sen ska jag hoppa i sängen och sova. Han sjöng en lite trudilutt för mej. Sötaste texten ever. Han saknar mej. Och vet ni? Jag saknar honom så in i helvete! Jag lovade mej själv innan han åkte i onsdags att jag inte skulle fälla en tår för att han e borta. Men gissa, i går kom de massa tårar när jag pratade med honom. Jag e så dum! För jag förstör ju för honom om han vet att jag e ledsen när han e borta. Men jag kunde inte hjälpa de. Va en sån där jobbig dag igår, då jag va extra känslig. Åhhh fan jag har fått världens myggbett på foten! De KLIAAAAR!

Inga kommentarer: