fredag 5 juni 2009

Fina Naglar.

Lena hade min gamla tid ledig. Som tur va! :) Så nu är mina naglar fixade igen. Kortare än sist, men det är bara bra när jag jobbar med det jag gör. Dessutom går de inte av lika lätt. Kom hem för 40 minuter sen. Babe va redan hemma. Han hade fixat mat till oss. Nu sitter vi och slappar framför tvn. Jag ska iväg och jobba i stan sen vid 21.30. Datorn får nog hänga med. Så jag har nått att göra hela natten. I morgon blir jag upphämtat av babe och hans kompis. Vi ska till varberg och spela paintball. Ska va där 9.00 så vi måste dra direkt efter att jag slutat jobbet. Spännande! :) Pratade med Lena om denna resan som ska bli av. Min svärmor fyller 50 i höst, så vi ska dra alla. Eller deras familj, och jag. Jag antar att jag ingår lite iaf. :P Vart säger jag inte förän biljetten är bokad. Man vet aldrig om det bli ändrat. Men det ska bli såå kuligt! Orka vänta.. Men samtidigt så har man en hel sommar att längta. Sommar är det ju aldrig fel på. Sommar, sen resan. :) Därför måste jag ta varje jobb som rullar in nu. Så jag får ihop pengar. Vill ju va ekonomisk oberoende när jag reser. Så man slipper tänka alls på vad man gör.


Otroligt sugen på kakor just nu. Får nog hämta några i skåpet! Jammi!


Inga kommentarer: