onsdag 25 november 2009

Onsdag 25/11.

Nu är jag uppe! Vaknade 8 och gick ut med Texas. Sen gick jag vidare till soffan och blev kvar där. Fick precis i mej frukost. Så skönt att bara slappa. Jag behöver det. Men ändå har jag lite att ta tag i idag. Disken och sen måste jag plugga lite. Babe ringde och sa att jag skull plugga för att han skulle förhöra mej på 20 frågor när i kväll. Sen ska vi iväg till gymgrossisten. Köpa protein. Och sen gymmet. Idag ska jag träna styrka inne på gymmet och inget pass. Skulle varit in till stan och tagit en fika med Emil. Men lönen blev försenad. Så jag får den inte förän i morgon. Så jag väntar tills då. Och samtidigt så är det ju skitväder ute. Så jag ligger hellre här.

Fick min lönerapport nu. Såg fint ut. :) Men jag bad om att få min semesterersättning utbetald. Det fick jag inte. Ska ringa dem.

Nu till disken!

Inga kommentarer: