söndag 8 november 2009

Börjar bra

Fick nyss veta att min lediga vecka börjar med extrajobb. Inte fel med tanke på att jag får mer pengar av att jobba mer. Jag har redan heltid. Men lite över det skadar ju inte. Jag behöver öka min årsinkomst lite eftersom jag va arbetslös i en och en halv månad. Klart jag hade akassa, den högsta ersättning man kan få. Men de halverade min lön jag hade innan. Förra året hade jag rätt hög årsinkomst. Det ska man sträva efter. ;) så veckan börjar alltså med mer jobb. Och jag hoppas på mer även fast de hade varit otroligt skönt att vara ledig i en vecka. Men det kan man vara någon annan gång när man hittat på nått. Sitta hemma och glo i en
vecka gör ingen glad. speciellt inte rik. ;) och nu kanske babe flyttar in med alla sina saker igen. Puuh nu måste jag knö ihop mina kläder och göra plats åt hans. Men det för inget. En anledning till att rensa. Han har faktiskt aldrig flyttat ut heller. Bara en del av hans kläder. Jan får nog oxå rensa. =p

Inga kommentarer: