måndag 23 november 2009

ahhh!

jag har så tråkigt! Vet inte vad jag ska hitta på. Det är skitväder ute än. Så jag vägrar att gå ut. Ska till gymmet sen och dit får jag gå i blåsten. Vill inte gå ut nu med risk att jag inte vill gå till gymmet sen. Om det är för mycket drag i vinden menar jag.

Jag har varit nere i källaren och hämtat julpynt. Fanns nog endel att slänga. Men mycke fint oxå. Jag satte upp en julstjärna i köksfönstret och i vardagsrummet slingrade jag en ljus slinga med massa små stjärnor på runt gardinstången. Det är en lampa i varje stjärna. Funderade ett tag på om jag skulle dra igång med pepparkaksbak, men jag vet inte om jag har så stor lust. Borde sätta mej och plugga körkortet. Men de har jag absolut ingen lust med nu, eller aldrig lust med för den delen. Letade i klädkammaren iaf jag kanske kunde ha klister till tapeterna men icke. Det finns bara för kökstapeterna och det är inte samma taperklister. Uttråkad som få! Texas ligger i soffan och myser. Men tvn har ju direkt inget att bjuda på nu heller. Diskat har jag gjort. Dammsuga e ingen idé när vi ändå ska fortsätta renoveringen i veckan. Vill ha sånt där rengöring för silver. Undra vart man kan köpa det. En del smycken som ska rengöras. Har faktiskt oxå löst färgerna för sovrummet. Visste inte om jag skulle ha lila och vitt eller om jag ska ha turkost ist för lila. Men så kom jag på att beige och turkos e rätt snyggt ihop. Men bruna eller svarta detaljer. Det blir nog skit fint. Får kolla lite närmare på det. Men denna gången blir det målarfärg. Ingen mer tapet tack! Vi sätter ju sån tjock tapet där nu, täcktapet för att slippa riva ner allt tjockt lager av tapet som sitter.

Kanske har nått program som jag missat? Har faktiskt missat en del av PH. Kanske skulle kolla lite på de. :)

Inga kommentarer: