lördag 28 november 2009

Längtar till julbordet!

Dax för lunch. Fiskgraräng och potatismos. Har ätit det i 3 dagar nu. ;) massor med omega3. Man blir smart av fisk. Kan behövas nu när jag pluggar. Men börjar faktiskt trötta på att käka samma mat. Haha. Får ställa mej och laga mat när jag kommer hem. :) men jag är faktiskt rätt dålig på att käka fisk. Får för mej att det är så krångligt. Men när man väl tar sej tid så är det inte alls krångligt. Lax e ju fisk. Det äter jag mest av all fisk. Och sill! Snart e det julbord. Då är det sill som gäller! Ska på julbord med jobbet den 9 december. Typiskt så hade mina 2 jobb lyckats boka in julbord samtidigt, samma dag, samma tid. Så jag fick gå på det som jag bokat in mej på först helt enkelt. Blir mycke mer folk på det oxå. :) hoppas på julklappar. =P

Inga kommentarer: