tisdag 17 november 2009

Funkade inte alls.

Nope jag somnade då inte innan 23. Eller jo, en stund. Men vaknade 23.40 igen av att jag dreglat ner halva kudden. Sen försökte jag somna om. Men jag stördes av allt. Texas som inte kunde bestämma ifall han skulle sova i sin säng eller under mitt täcke. Joakim som rörde sej och hade massa ljud för sej. Och lägenheten va alldeles för varm. Sen har jag ont i mina armar från gymmet så de värkte. Så jag har under natten vaknat till och från. Vaknade till när babe gick till jobbet. Då kunde jag inte sova mer. Jag som aldrig har svårt att somna om annars. Så jag gick ut med Texas. Gick såklart till sängen igen. Måste ju ändå sova lite annars kommer jag va helt borta idag. Jag somnade! Vaknade av ett sms från Silla strax innan 11. Ska träffa henne idag. Så nu är jag uppe och har just duschat. Ska in om typ en timma så det är lugnt än. Måste få i mej lite frukost innan. Och gå ut en sväng med monstret.

Puss på babe! :)

Inga kommentarer: