onsdag 25 november 2009

Go kväll.

Kom hem för 2 timmar sen. Va ju förbi allum och handlade mat på maxi. Fick med oss 6 kassar hem. Och 1600 kr fattigare. Men nu lär vi inte svälta iaf. Fick med mej inslagspapper så nu har jag slagit in de första julklapparna. När vi plockar upp maten så brukar vi alltid parkera utanför huset. Så när jag bad Joakim gå ner och flytta bilen till min parkering så tvingade han mej att göra det. Jag blev helt skakis och svettig. Jag hatar att bli pressad och va livrädd att jag skulle köra in i något. Men jag klev in i bilen, kom en liten bit. (stod mitt i vägen) så fick jag panik och gick ur bilen. Då låste joakim sin sida och sa: Sätt dej i bilen och kör! Så jag hoppade väl in igen. Jag fick köra 2 varv runt parkeringen här utanför, och sen köra upp den på parkeringsdäck. Men han fick köra in bilen i parkeringsfickan. Nu känner jag mej duktig. Det är bara det här jag behöver ta mej över. Att våga köra. Annars lär jag mej aldrig att köra. Måste ju övningsköra för att lära sej alltså. Så om han ska flytta bilen i morgon, då är det jag som ska flytta den! :)

Joakim har gått och lagt sej. Jag ser inte varför jag oxå ska göra det. För pigg för att sova nu. Kanske ska sätta mej och kolla på en film och mysa i soffan?

Målade faktiskt om 2 korgar förut när jag kom hem. Runda små korgar i 3 storlekar i från ikea. De va i trä innan. Nu är de vita. Funderade på att göra någon plantering i dem. Något juligt.

Ha en bra kväll!

:)

Inga kommentarer: