måndag 30 november 2009

Måndag 30/11.

Kom ut sängen för en halvtimma sen?! Super trött. Har mått illa i 2 veckor nu till och från. Och min hals är svullen. Hoppas jag inte håller på att bli sjuk. Det har jag inte råd med.

Idag hade jag tänkt att åka in till stan. Kolla på lite julklappar och se om jag kan hitta en nyårsklänning. Tänkte luncha med babe oxå. Om han är kvar i stan när jag ska in. Måste ju käka frukost och göra mej i ordning först. Efter stan ska jag hem och tvätta. Sen väntar ett pass på gymmet 17.10. S-coreball e vad som gäller idag. Sen 20 minuter i solariet. :)

Denna vecka jobbar jag:
Måndag: Ledig
Tisdag: Ledig
Onsdag: 7-22
Torsdag: 7-22
Fredag: 8.30-22
Lördag: 16-22
Söndag: 10-22

Min vecka är alltså fylld av jobb. Blir lite trött när jag tänker på det. Men först ska jag vara ledig i 2 dagar. Så jag får tänka på det. 

Nu får jag göra frukost så kanske mitt illamående går bort.

Inga kommentarer: