söndag 29 november 2009

Första advent.

Idag är det första advent. Missade helt att man ska tända första ljuset. Får göra det i kväll. Skönt att julen närmar sej. Jag ska ju vara ledig från den 19 december till den 7 januari. Nästan 3 veckor. Åker jul hem till Värmland den 19:de för att fira jul, sen är jag kvar där tills vi ska åka upp till fjällen söndagen den 27:de och där blir vi kvar till lördagen den 2 januari. Då åker vi till Sunne igen och plockar upp Texas. Sen blir vi nog kvar där natten till söndag och tar tåget till Göteborg på morgonen. Jag är hemma i Göteborg i 3 dagar innan jag börjar jobba. Slappt. :) men då hinner jag städa undan julen. Vill att den 19:de ska komma nu! 3 veckor kvar. Men en del saker ska fixas innan. Julklappar ska köpas klart. Lägenheten ska tapetseras och jag ska försöka tömma förådet på skräp. Måste fixa en nyårsklänning oxå ju. Puuh. Bäst jag sätter igång i morgon när jag är ledig. Kul!

Inga kommentarer: