måndag 23 november 2009

Uppe ur sängen.






Nu har jag plockat i ordning här hemma. Borde kanske diska och dammsuga och sånt tråk. Men de får jag göra senare. Jag sitter faktiskt vid köksbordet i köket nu. Det va Joakims idé att vi skulle ställa det där inne. Tog en stund att vänja sej vid det. Men nu gillar jag det! Dessutom blir det mer plats i vardagsrummet. Frågan är om vi kommer käka här nått. Vi brukar ändå aldrig käka vid köksbordet. Mest vid tvn eller sängen. Nu regnar det ute. Så jag hoppar nog över stan. Får bli på onsdag när jag är ledig igen.

Denna vecka jobbar jag:

Tisdag: 07-22
Fredag 15.30 -
Lördag 15:30. (natt alltså.)

Så mycket fritid denna vecka trots 39 timmars jobb. Kanske slutar tidigare på lördag. Kan bli begravning i Värmland. Men det är inte spikat än.

Nää nu ska jag dra mej ner till förådet och kolla om jag kan komma åt mina tomtar.
Tjoo!

Inga kommentarer: