måndag 16 november 2009

Nu e vi uppe!

Fan jag e såå seg! Va e det för fel? Kanske blir så här när man blir äldre. Att baksällan sitter i i flera dagar. Skulle jag inte iväg och jobba 16, så skulle jag ligga i sängen än. Får sån ångest av att ligga kvar i sängen bara. Man får lixom inget gjort. Texas har varit som ett plåster sen vi gick upp för en timme sen. Han vill sitta i mitt knä vart man än sitter. Nu sitter han och piper i knät på mej. Vet inte vad det är med honom. Han tycker om sin matte iaf. :)

Ny vecka oxå. Gymmet var ett altenativ idag. Men det är ingen idé. Jag orkar bara inte. Sen har jag träningsvärk i armarna sen i fredags. Jag ska nog inte gå in och träna 110% till att börja med. Som jag vill. För kroppen orkar inte det. Sen har jag slängt in mej i de 2 vassaste passen av de 3 gångerna jag tränat. Borde nog ta det lite lugnt. Låta kroppen vila bort träningsvärken. Men i morgon kväll ska jag försöka gå på corepass. Det är bara en halvtimme och är mag och rygg träning.

Denna veckas jobb.
Måndag 16-22
Tisdag Ledig
Onsdag 7-22
Torsdag 7-22
Fredag 8.30-22
Lördag Ledig
Söndag Ledig


Så ser det ut just nu. Nu ska jag kolla upp lite saker för nyår. Måste nog börja planera det  nu.


Tjoo!

Inga kommentarer: