söndag 29 november 2009

Söndag 29/11.

God morgon. Varit vaken en stund. Jobb 10-22 idag. Måste ju bara tala om vilken mysig kväll jag hade igår. Babe hämtade mej efter jobbet. När jag klev in i bilen så fick jag ett paket. Efter en stund kom rosorna fram oxå. Sen talade jag om att några vänner ville ha med oss ut. Men Joakim hade andra planer för oss. Det pirrade i min mage. Jag älskar överraskningar. Vi åkte hem och gjorde oss i ordning och till slut hamnade vi på Hard rock café. Maten ska tydligen vara väldigt god där. Vi fick vänta en stund på att få ett bord. Men till slut va det vår tid. Käkade super god mat! Så han hade rätt. ;) vi funderade på att möta upp vännerna efter middagen och festa. Men både jag och Joakim va proppmätta och ville bara hem. Väl hemma somnade vi som små barn. Haha blev inte mycket till mys där. Skönt att sova iaf. Och jag har insett att babe kan han med. Tror aldrig någon kille gjort sånt här för mej. Både blommor present och middag på samma kväll. I paketet låg ett halsband. <3

Inga kommentarer: