onsdag 11 november 2009

Morgonpromenad.

Klev faktiskt ur sängen idag och direkt i mina springskor. Har kommit på att om Texas ska äta sin mat så måste han röra på sej för att bli hungrig. Så vi gick ut. Annars brukar jag bara släppa honom ute på gräset så han får göra sina behov på morgonen. Men Jag behöver oxå ut och röra på mej. Speciellt nu när jag är stel som en gammal kärring i kroppen. Täningsvärken sitter i. Men den börjar ge med sej. Hoppas den är så gott som borta i kväll, för då är det dax att besöka gymmet igen.

Idag ska jag slappa! Jepp. Nee jag ska faktiskt storstäda lägenheten. Grundligt! Dammsuga bakom soffan och under sängen. En gång för alla. Hatar att dammsuga. Men man måste göra det.

I morgon ska jag hoppa in och jobba. 7-22. Så idag måste jag ta tag i städningen. =/



 Texas nosar på ALLT när man e ute med honom.

 Ha en bra dag!

Inga kommentarer: