lördag 28 november 2009

Lördag 28/11.

God morgon. Jag har varit vaken en stund eftersom jag är på jobbet. Mår inte alls bra idag. Mår illa. Orkar inte käka frukost Hoppas det går över. Ska ju vara kvar här till 22 i kväll. Hann med lite plugg av körkortet innan jag somnade. Men va skönt jag sov i natt! Släckte lampan och somnade direkt. Vaknade igen när klockan ringde. Det är inte ofta det händer. Jag vaknar alltid 3-4 gånger per natt. Kanske störs när jag sover ihop med någon. Sen har jag ju Texas hemma som inte kan ligga på samma ställe hela natten. Han går under mitt täcke och lägger sej, sen ner i sin säng och sen tillbax under mitt täcke. Klart man vaknar när han slickar i mitt ansikte för att jag ska lyfta på täcket. Utvilad helt enkelt. Det får jag användning för. Ha en bra dag! Tjoo!

Inga kommentarer: