lördag 21 november 2009

Pasta Carbonara.

Just slängt i mej lunch. Fick plötsligt ett sug på pasta carbonara. Så de fick de bli! Babe har dragit och tränat och jag ska bara springa ner till tvättstugan och köra igång 2 maskiner. Sen drar jag med oxå iväg till gymmet. Jag och Joakim tränar som sagt inte på samma gym. Han håller till på nått privat ställe med en kompis i partille. Jag håller till på ett gym som ligger runt hörnet. Mycke praktiskt. Tänkte hoppa in i solariet innan jag går därifrån för jag ser ut som ett spöke i ansiktet. Typiskt att ansiktsfärgen försvinner först. På armar, ben, rygg och mage e jag jätte brun än ifrån turkiet resan. Men ansiktet e vitt. Kanske för att man tvättar ansiktet mer. Typ varje morgon och kväll.

Nej nu ska jag springa ner med tvätten och ta ut texas. Sen blir det mot gymmet.

Tjoo!

Inga kommentarer: