fredag 27 november 2009

Fredag 27/11.

Sorry, har faktiskt inte haft tid att blogga idag. Babe va hemma från jobbet idag. Så vi låg i sängen till 13. Vi somnade inte förän halv 3 i natt. Kollade på en film. När vi vaknade tog vi på film nummer 2 och sen film nummer 3. När vi kom ur sängen så kom silla och Pontus förbi. Vi hängde med dem ut till sisjön och kollade läget på stadium XXL. Det hade öppnat en djuraffär precis brevid så jag hoppade in där och köpte en säck med 9,5 kg mat till Texas. Håller väl ett år för honom. Hittade oxå 2 julklappar till honom. Som jag slog in när jag kom hem. Sen va det dax för jobb. Min tur att jobba i natt. Sen fick jag 2 pass till i helgen. En av personalen e sjuk. Så jag jobbar till 22 i morgonkväll. Och sen jobbar jag 10-22 på söndag. Puuh. Men det ger en fin lön i december. Kan behövas när vi ska till fjällen en vecka. Nu ska jag plocka fram mitt godis och förbereda inför idol. Myskväll på jobbet blir det. :)

Inga kommentarer: