torsdag 28 januari 2010

Får jag, Kan jag?

Jag har just nu 100 projekt igång. Bla lägenheten och mitt körkort. Ändå kan jag inte sluta kolla på det som jag förbjudit mej att ens tänka på. Resa. Mitt liv går ut på att resa känns de som. Ändå har jag inte rest speciellt mycket i mitt liv. Började rätt sent. Grekland när jag va 6 år, bulgarien 23, thailand, bulgarien igen och sen turkiet. Men jag vill iväg igen. Finns ingen skönare känsla (förutom kärlek då) som när man bokat en resa och det är bestämt och klart man ska åka. Man blir alldeles pirrig i kroppen och jag bara älskar de! Som att bli kär. Jepp resa och kärlek ger samma känsla i magen. Va skulle då va bättre än att resa med sin kärlek? Vi har varit utomlands tillsammans. En gång. Samtidigt så har vi bara varit tillsamans ett år. Men nu tycker jag att det är dax igen. Jag ska sätta press på mej själv. Den dagen jag sitter med mitt körkort i handen så får jag lov att boka en resa. Vart jag vill. Vart vi vill. Det är en present till mej själv. Eller till oss. :)


Turkiet hösten -09 <3

Inga kommentarer: