tisdag 26 januari 2010

swich!

Denna dagen bara swichade förbi ju! Satt med körprogrammet i 45 minuter och drog sedan in och vaxade mej. När jag kom hem så va svärmor här. Hon va här och fikade. När hon åkt fick vi dra iväg till Joakims lägenhet och visa den. Hoppas de vill ha den och vill flytta in typ, nu! :) Så vi kan släppa skiten. Så kommer babe bo med mej föralltid. =P

Vi satte oss och spelade tvspel när vi kom hem. Ett fightingspel. Vi slogs 2 gånger, sen va jag så arg så jag va tvungen att ge mej. Dålig förlorare samtidigt som jag blir arg av att slåss på tvspel. Ville ju slå Joakim ju. Haha. Så det är säkrare om han spelar själv och jag sitter här vid datorn. Hehe.

20.50 börjar bion. Så nu kan man softa lite. Ska bli kul att se denna omtalade filmen, i 3D oxå. Men det som oroar mej är att vi ska sitta still i 2 timmar och 40 minuter. Säkert 20 minuters reklam oxå. Så 3 timmar! Mina ben kommer krypa ifrån kroppen ju! Jag har jätte svårt att sitta still så länge. Borde ha en paus när filmerna är så långa. Haha. Men de ska nog gå bra.

Nu ska jag göra i ordning väskan för jobb i morgon. Kommer hem så sent i kväll efter bion så då får man bara slänga sej i sängen. Upp 05.00 till morgonen. Blir några dagars jobb i rad nu. Men så är det.

Just de! Idag bokade jag min första körlektion. Ska dit onsdag nästa vecka. (det är min nästa lediga dag). Klockan 10.00. Så håll er undan hisingen! ;)

tjoo!

Inga kommentarer: