onsdag 27 januari 2010

Onsdag 27/1.

God morgon god morgon!

Sitter på jobbet. Har lånat datorn och precis betalt mina räkningar. Ursch Vilken skitmånad detta kommer bli ekonomiskt! Men så är det ibland. Blir som sagt inga större utflyter denna månad ändå. Körkort körkort och körkort. ;) hehe.

Vilken underbar film Avatar va! hur vacker som helst! Tårarna rann några gånger. Hehe. Och jag är inte så känslig när det kommer till film annars. Man blir helt tagen. Så ska ni se de, det måste ni! Så se den med 3D.

Idag jobbar jag som sagt till 22. Så en lång dag väntar. Ska även övernatta här i natt. Eftersom jag jobbar samma tid i morgon. Kommer så sent hem. Så somnar jag här vid 23 så behöver jag inte gå upp förän jag börjar. Hade jag sovit hemma så hade jag somnat tidigast 00 och varit tvungen att gå upp 05. Så hinner jag ligga lite och plugga innan ögonen stängs. Det är bra.

Hörs senare!

Inga kommentarer: