söndag 17 januari 2010

Så va vi hemma.

Nu har vi varit och käkat middag. Skönt att slippa laga mat tänkte jag. Så står jag vid spisen direkt jag kommer hem och fixar matlådor. =S hehe. Men det gick snabbt. Har även sorterat tvätten och lagt joakims ryggskydd i blöt. Han drar till Trysil i veckan så måste ju fixa grejerna fräscha innan.

I morgon ska jag tvätta. Sen bär det av till jobbet med ett kvällspass på 7 timmar. Någon behövde va ledig. Jag behövde få in timmar jag missat. Så båda vann på de. Typiskt bara att jag glömt bort att min kusin kommer i morgon, med tåget 16.30. Men Joakim möter upp henne och kör hit henne. Så får hon hänga med honom en stund eller klara sej själv. Jag är hemma vid 23 tiden. Men sen är jag ledig hela hennes tid här. Hon åker på Onsdag. Samma dag som Joakim drar. Så då blir det extra tomt när det varit 2 här och båda försvinner. Men men. Det är skönt oxå. :) Så i veckan:

Måndag: Jobb 15-22
Tisdag: Ska kusinen tatuera sej. Då passar jag på att besöka gymmet undertiden.
Onsdag: Kusinen ville på stan så jag är med som shoppingstöd. :P
Torsdag: Jobb 7-22
Fredag: Jobb 8-22
Lördag: Tomt, men förhoppningsvis en liten utgång. :) och ett besök på gymmet innan, såklart!?
Söndag: kanske bakis? Hemkörd pizza? =D hehe. Babe kommer iaf hem.

Nu blir det att fixa sej för sängen. E trött och tung i huvudet.

Natti!

Inga kommentarer: