fredag 22 januari 2010

Alkohol som medicin?

Nu har jag haft nattis-samtal med babe. Han va lika trött som jag. Känner mej inte riktigt 100. Har ont av urinvägsinfektionen igen. Ändå har jag druckit massor. Men när jag kissar så kommer de inget. Magen är stor för att ingen vätska kommer ut. Låt det gå över. Ska fortsätta hälla i mej citronvatten. Slutar väl med att jag vaknar femtioelva gånger i natt och tror att jag kan kissa. Men någongång måste det ju rinna ut.
I morgon ska jag sova så länge jag kan. Tvätt tid 11-14. Gymmet, städa och laga mat. På kvällen lutar det mot förfest hemma hos mej. Hoppas bara detta gått över innan. På söndag har jag väl jätte ont av alkoholen. Men om det finns bakterier så borde väl alkoholen döda dem? Iaf ska jag supa som aldrig förr. ;) nu ska jag fylla en flaska med citronvatten och ställa brevid sängen. Sov sött!

Inga kommentarer: