måndag 25 januari 2010

Måndag 25/1.

Vaknade 07.30 och kunde inte sova mer, trodde jag. För när mobilen ringde 08.30 så hade jag visst somnat om. Det va min lillasyster som ringde. Hon hade varit hos barnmorskan och fått veta att det är en flicka hon har i magen. Typiskt tänkte jag. Det är bara flickor i min släkt. hehe. Men det kanske e lika bra de. Kul att få veta såhär långt innan. Risken är att jag shoppar mej fattig till detta flickebarn.

Igår kom babe hem. Vid 17 tiden. Han kunde knappt gå, så jag fick gå ner och hjälpa honom bära upp alla hans saker. (Joakim har skadat sitt knä i backen i lördags. ) Så idag är han hemma. Han ligger i sängen än och snarkar. ;) Jag klev upp efter samtalet med min syster och satte mej i soffan och kollade på sista halvtimman av the voice.

Idag är jag ledig. Vi ska väl komma iväg och handla mat sen. Sen har jag ingen aning. Kanske gymmet för mej?

Nu ska jag gå och pussa på babe så han vaknar till.

<3

Inga kommentarer: